Foros de discusión El foro de la T.I.A.
Foro no oficial sobre Mortadelo y Filemón y el cómic en general
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Per al magin o altres catalans (de Barna)
Ir a página 1, 2, 3  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Cómic español
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
el manu
Agente sabueso


Registrado: 19 Nov 2003
Mensajes: 178
Ubicación: el poble

MensajePublicado: 29/04/2004 12:03    Asunto: Per al magin o altres catalans (de Barna) Responder citando

Vaig llegir en altrs missatges no se què de còmics en català del super llopis, del mortadel.lo i demés; com no recordo en quin missatge es va escriure, he obert aquest. Podeu dir-me en quina llibreria estaven?. Sabeu quin preu tenen més o menys? preu d'ara o del d'abans (més barat i amb format menuet)?

Bé, en contestar ja us dic més cosetes, eheh Wink salut i força!, gràcies.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Oscar +AB
Agente con honores


Registrado: 03 Feb 2004
Mensajes: 4186

MensajePublicado: 29/04/2004 12:32    Asunto: Responder citando

Aquest cómics els pots trobar a les biblioteques (o al menys a les que hi ha a L'Hospitalet) que és on em vaig lleguir aquests cómics.

De Super Llopis em sembla que només venen "El Supergrup". De Mortadel.lo i Filemó venen el Safari pels carrers, els goril.les (que en castellà es "Los guardaespaldas") i em sembla que també estava "els invasors", no me'n recordo. I crec que hi ha varis més (però no gaires més).

Un fet que em va fer gràcia de lleguir els cómics en català es que diuen "Ok, quefe" o "ok, mestre" fent així la traducció de "Ok, jefe".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
magin
Agente galáctico


Registrado: 30 Jul 2003
Mensajes: 30994
Ubicación: Yo siempre estoy aquí

MensajePublicado: 29/04/2004 13:52    Asunto: Responder citando

[aviso para navegantes]Este mensaje está escrito en catalán. Su información la he repetido ya tantas veces que os la sabéis de memoria y está diseminada por este mismo foro [/aviso para navegantes]

PREU: 2 &#8364 (vol dir 2 euros: no funciona el símbol de l'euro);, a "Stock de Llibres". De 2 a 3 euros a la resta de llocs.

La col·lecció és la típica de "Mags de l'Humor". Si no t'hi fixes, els confons amb l'edició en castellà (és a dir, igual no els hi fas gaire cas, perquè igual ja els vas comprar en castellà).

Avui mateix hi són a "Stock de llibres", una llibreria molt rara del Carrer Comtal (com que hi he anat avui, m'h he fixat en el nom del carrer). Et situaré una mica: BCN-Plaça Catalunya--->El Corte Inglés del Portal de l'Àngel. Un cop allà, cap a l'esquerra (mirant cap el mar). Allò em sembla que és el carrer aquest. És un carrer estret i peatonal. Quan s'acaba el carrer, es troba aquesta botiga, a la vorera esquerra, venint del Portal de l'Angel. Crec que està just al costat d'una botiga de coses d'oficina, bolis de regal, etc. El següent que hi ha després de la botiga és una mena de plaça (el carrer s'eixampla i hi ha un kiosk). Si no t'hi fixes, és fàcil passar-se de llarg. El lloc exacte on són els Mags de l'Humor és: a mà dreta, al davant d'on et cobren (tres o quatre passes després d'haver-hi entrat). Ho especifico tant perquè és una llibreria amb piles de llibres de saldo i un s'hi pot perdre si no sap què hi busca.


Un altre lloc on es troben o es trobaven és a "Happy Books", al Carrer Pelai, Plaça Catalunya, on hi el Zurich, cap a la dreta. I vorera dreta.

El dia de Sant Jordi es trobaven en bastans paradetes. És possible que s'estiguin estenent per tot arreu.
Crec haver-los vist (algun album només) en alguna llibreria-papereria de barri.

M'imagino que al Saló del Còmic n'hi hauran.

També és (fiqueu-hi l'adjectiu que us agradi més) que la novetat editorial en català de l'any sigui per mi una cosa publicada a finals del 80...
_________________
>3000 maginotecas. Pues a mí sí me gustan.

... y aún diré más, queridos amigos.. ¡el mar entero estaba lleno de gatos y tontos que tiraban al agua descodificadores de canal+, enchufados a una paellera
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pafman
Agente novato


Registrado: 24 Mar 2004
Mensajes: 58
Ubicación: Sevilla

MensajePublicado: 29/04/2004 14:48    Asunto: Responder citando

baixant de la font del gat
una noia una noia
baixant de la font del gat
una noia i un soldat

lo siento, es lo unico que se decir en catalan
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
UPL
Agente fundador


Registrado: 18 Jul 2003
Mensajes: 6030
Ubicación: ¡Ninguna!

MensajePublicado: 29/04/2004 16:35    Asunto: Responder citando

Si, magin es va portar molt bé amb mi, li vaig enviar els meus diners pel que m'ho comprara tot, i ho va fer, es un crack! Razz
_________________
::::: TEBEOS, CÓMICS O NOVELAS GRÁFICAS ::::
http://www.sugoiediciones.com :::::

:::: DIBUJANTE POR ENCARGO ::::
http://www.upldibujante.com

:::: SHOYU, LA TIRA CÓMICA ::::
http://www.tirashoyu.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
el manu
Agente sabueso


Registrado: 19 Nov 2003
Mensajes: 178
Ubicación: el poble

MensajePublicado: 30/04/2004 10:47    Asunto: Responder citando

Val, moltes gràcies. M¡ho apuntaré sinó, segur segur, però segur que se m'oblida, a més com vaig en un plànol de carrers, ho trobaré segur.
I xe, sinó els trobo sempre puc fer com l'ulises... he,he

Gràcies :wink:

per cert, el magin i el oscar aneu cap al saló? (a l'ulises no s'ho pregunte perquè ja se la resposta ;D)
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Oscar +AB
Agente con honores


Registrado: 03 Feb 2004
Mensajes: 4186

MensajePublicado: 30/04/2004 11:51    Asunto: Responder citando

Per supuest ... vull dir ... clar que sí :D

És el segon cop que vaig (el primer cop va ser fa 2 anys). L'any passat no vaig poder anar-hi perquè estava d'exàmens Confused i això que hi volia anar, perque hi havia l'especial Super Llopis ... Aquest any faré la revenja! Penso anar, i més podent conèixer en persona els frikis del foro :P

Vinga, nois i noies (xiquets i xiquetes), ens veurem al Saló Wink
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
UPL
Agente fundador


Registrado: 18 Jul 2003
Mensajes: 6030
Ubicación: ¡Ninguna!

MensajePublicado: 30/04/2004 14:36    Asunto: Responder citando

Jo soc autor convidat!!!! viscaaa!!!
_________________
::::: TEBEOS, CÓMICS O NOVELAS GRÁFICAS ::::
http://www.sugoiediciones.com :::::

:::: DIBUJANTE POR ENCARGO ::::
http://www.upldibujante.com

:::: SHOYU, LA TIRA CÓMICA ::::
http://www.tirashoyu.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Oscar +AB
Agente con honores


Registrado: 03 Feb 2004
Mensajes: 4186

MensajePublicado: 30/04/2004 18:27    Asunto: Responder citando

I també firmaràs exemplars? Jo vull una firma! Yo vull una firma! Una només? Vull mil !!!!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
UPL
Agente fundador


Registrado: 18 Jul 2003
Mensajes: 6030
Ubicación: ¡Ninguna!

MensajePublicado: 30/04/2004 19:03    Asunto: Responder citando

A lo mijor estaré el divendres, dissapte i diumenge en el stand de ''Aleta ediciones'' amb uns amics de ''malavida'': www.malavida.tk , passat per ahi, pregunta, i firmeta de l'UPEELE :P

¡pero si ens veurem a la kdd! Very Happy
_________________
::::: TEBEOS, CÓMICS O NOVELAS GRÁFICAS ::::
http://www.sugoiediciones.com :::::

:::: DIBUJANTE POR ENCARGO ::::
http://www.upldibujante.com

:::: SHOYU, LA TIRA CÓMICA ::::
http://www.tirashoyu.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
magin
Agente galáctico


Registrado: 30 Jul 2003
Mensajes: 30994
Ubicación: Yo siempre estoy aquí

MensajePublicado: 01/05/2004 14:48    Asunto: Responder citando

Pafman escribió:
baixant de la font del gat
una noia una noia
baixant de la font del gat
una noia i un soldat

lo siento, es lo unico que se decir en catalan



¿Qué personaje canta eso y en qué historieta?
_________________
>3000 maginotecas. Pues a mí sí me gustan.

... y aún diré más, queridos amigos.. ¡el mar entero estaba lleno de gatos y tontos que tiraban al agua descodificadores de canal+, enchufados a una paellera
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
magin
Agente galáctico


Registrado: 30 Jul 2003
Mensajes: 30994
Ubicación: Yo siempre estoy aquí

MensajePublicado: 01/05/2004 14:53    Asunto: Responder citando

el manu escribió:
Val, moltes gràcies. M¡ho apuntaré sinó, segur segur, però segur que se m'oblida, a més com vaig en un plànol de carrers, ho trobaré segur.
I xe, sinó els trobo sempre puc fer com l'ulises... he,he

Gràcies :wink:

per cert, el magin i el oscar aneu cap al saló? (a l'ulises no s'ho pregunte perquè ja se la resposta ;D)


Me n'oblidava: a la Happy Books hi has d'anar a la planta -1, al soterrani. Allà els comics són baixant a l'esquerra, al fons (a l'inrevès que els lavabos... "aquest acudit és meu").
_________________
>3000 maginotecas. Pues a mí sí me gustan.

... y aún diré más, queridos amigos.. ¡el mar entero estaba lleno de gatos y tontos que tiraban al agua descodificadores de canal+, enchufados a una paellera
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
magin
Agente galáctico


Registrado: 30 Jul 2003
Mensajes: 30994
Ubicación: Yo siempre estoy aquí

MensajePublicado: 01/05/2004 15:05    Asunto: Responder citando

el manu escribió:
Val, moltes gràcies. M¡ho apuntaré sinó, segur segur, però segur que se m'oblida, a més com vaig en un plànol de carrers, ho trobaré segur.



Me n'oblidava: a la Happy Books hi has d'anar a la planta -1, al soterrani. Allà els comics són baixant a l'esquerra, al fons (a l'inrevès que els lavabos... "aquest acudit és meu")..

Cita:
per cert, el magin i el oscar aneu cap al saló? (a l'ulises no s'ho pregunte perquè ja se la resposta ;D)


En principi, sí que hi aniré. Fa temps que no veig els rebles de les estructures de ferro de l'Estació de França (rebles són "remaches", ho he hagut de buscar al diccionari). La qüestió és que no tinc ni idea quan hi podré anar. Per això no he contestat res al tema de "Salón del comic".

La veritat és que el repte de preguntar-li a Ramis d'on va treure l'acudit de la "manzanilla"... o d'enganxar-hi algun paperet amb la pregunta... hum, és una idea massa bona...
_________________
>3000 maginotecas. Pues a mí sí me gustan.

... y aún diré más, queridos amigos.. ¡el mar entero estaba lleno de gatos y tontos que tiraban al agua descodificadores de canal+, enchufados a una paellera
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
UPL
Agente fundador


Registrado: 18 Jul 2003
Mensajes: 6030
Ubicación: ¡Ninguna!

MensajePublicado: 01/05/2004 15:05    Asunto: Responder citando

El panxo li va dir al pinxo
¿vols ke et punxe amb un punxó?
I el pinxo li va dir al panxo,
punxam però planxalo Confused Laughing
_________________
::::: TEBEOS, CÓMICS O NOVELAS GRÁFICAS ::::
http://www.sugoiediciones.com :::::

:::: DIBUJANTE POR ENCARGO ::::
http://www.upldibujante.com

:::: SHOYU, LA TIRA CÓMICA ::::
http://www.tirashoyu.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Goe
Agente fundador


Registrado: 17 Jul 2003
Mensajes: 5274
Ubicación: Ciudad de Edo

MensajePublicado: 01/05/2004 22:34    Asunto: Responder citando

bueno, vale de hablar catalán no? pa los k sabemos poco catalán no es muy interesante este tema
_________________
Vamos Ebisumaru!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Cómic español Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2, 3  Siguiente
Página 1 de 3

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group